I´m back

Nu är jag tillbaka från Thailand. hade inte tid att blogga innan jag drog. Och där hade jag gaska fullt upp och det krånglade med internet så jag struntade i det. Jag träffade en skit snygg thailändare fast vi hade lite svårt att prata tur att han kunnde lite engelska..

Jag blev skit brun, Och det var jätte varmt hela tiden. Min lillebror hittde på massa bus hela tiden. Han var sjukt jobbig men han är min lillebror så jag älskar han, And he knows that Hat inte direkt tagir massa med bilder som man brukar göra när man är någonstans men som sakt så har jag tappat min kamera. Ps.. Lyx för den som hittade den och fick massa snygga bilder på köpet. Jag fick iallafall låna pappas kamera lite så lite bilder har jag fått.

Har var huset pappa har hyrde,

 

Har är mitt rum.





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0