PS..

Juste ''M'' ska hjälpa mig med att fixa kommentarerna på bloggen. Jag ser att det är många som har kommenterat men ni kan inte se dom andras kommerntarer, Alltså ni kan bara se era egna.

Vi var på Grönalund idag jag och den hemlga '' M ''.. Vi åkte allt men absolut var insane bäst.. Alla säger man får ont i huvet och den är grymt läskigt, Men jag lovar den är inte en dugg läskig. OBS! man får inte ont i huvudet.. Suckers jag har åkt insane och inte du.. Jag och den hemliga m drog sedan ner till kungsholem och träffade Amanda och Jimmy. Det var trevligt och jag köpte lite smink.. det var det jag har gjort idag. Och jag hoppa att ni också har haft det lika trevligt som jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0