Snar drar vi ut..

Älsklingarna mina, Klockan 2 drar jag och Enis på fekke på stureplan, Ska fixa mig nu så jag blir znygg. Jag vet inte när jag kommer hem eller hur packad jag kommer vara. Så det blir någ inte något inlägg när jag kommer hem. Och eftersom min min pappa om min lillebror är kvar i Thailland så har jag hella huset för mig själv.

Imorgon om jag har mod så ska jag färga mitt hår brunt, Men eftersom det är sommar och man vill vara sommrig och det är man när man är blond, Men ses mina sötaläsare. I know you love me.


Kommentarer
Postat av: Irma - topponys.blogg.se

Hej! Fin blogg du har :)

Vi har just nu en tävling på våran blogg där du kan vinna en Kingsland Crown mössa med ett värde av 599:-, i sammarbete med ryttarstugan.se



Läs mer ?

http://topponys.blogg.se/2012/february/bloggtavling-i-sammarbete-med-ryttarstugan.html#comment



Hoppas du vill vara med :)

/Irma - topponys

2012-02-13 @ 21:10:04
URL: http://topponys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0