I dig and dug down topp ten


  • Johny depp -  Han är så sjukt het.
  • Godis - Man får ett gött liv.
  • Sommarlov - Sena ljusa svala sköna kvällar.
  • Nära och kära - Becouse we love them, and they love us.
  • Folk som älskar mig - I love you to
  • Gröna lund - Pirr i magen.
  • Hårfärg - Blondes have more fun.
  • CocaCola - Coke is my favourite drug you know.
  • Pengar - Lite till skadar inte.
  • Sommarflört/Kärlek - Lycka.

 

  • Folk som vill vara som mig - Patetiskt skaffa er egen personlighet.
  • CocaCola Zero - Farligt och onödigt.
  • Långtråkiga filmer - tråkigt'
  • Skavsår - Det gör ont som fan.
  • Att vara nykter en lördags kväll -  är du pank elr
  • Folk som kollar och tänker se men inte röra - Respektlöst.
  • Mensverk - / Blod.. - Grose och orättvist för tjejer.
  • Ta  oskulden - Oefarna - Not my stile
  • Mord - Varför vill man Mörda ? ta livet av dig själv.
  • Våldtäcktsmän - Dezperate hoeguys.

Det här är mina åsikter, ni behöver inte dela dom men respektera vad jag tycker..
Förresten så tycker jag att dom som mördar kan ju mörda våldtäcktsmännen så att vi inte har några av dom kvar och då kan polisen ta mördarna. Så dom får lida hela livet..


Kommentarer
Postat av: Haannaa

hejsaaan jätte fin blogg (Y''

2010-01-04 @ 17:12:22
URL: http://haannafaaraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0