I'm back and new!

Hej alla mina saknade pussgurkor! Jag har nu tagit bort min andra blogg eftersom jag fick så många klagomål som kommentarer. Tex på att jag skulle vara bitchig självisk och bortskämd. Det hoppas jag verkligen inte men nu ska jag förändras till det bättre. Vilket jag satt som mitt nyårslöfte, bli pappas lilla flicka och ängeln jag vet att ni älskar. Även om jag inte följt löftet så noga än så länge så får ni önska mig lycka till, jag ska ändra på mig själv för eran skull. Så ni trivs med min blogg. Jag tänker inte skriva så mycket om mode och lika mycket "dagens outfit" eftersom ni då kallade mig självisk. Så nu blir det mer fakta om min vardag istället.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0